کاشی بین کابینتی آشپزخانه

چرا استفاده از سرامیک و کاشی بین کابینتی توصیه می‌شود؟

کاشی مخصوص دیوارها و فضای بین کابینت آشپزخانه لزومی ندارد به اندازه کاشی روی زمین مقاوم باشد. به همین علت می توان از مواد مختلف استفاده کرد. در حالی که هنوز می توانید دیوارهای آشپزخانه را با سرامیک، کاشی پرسلان و یا سنگ کاشی کنید، موادی مانند شیشه، فلز و حتی دیگر متریال ها نظیر ام دی اف و pvc را نیز به کار برد. در این مقاله، می توانید مدل های شیک و جذاب بین کابینتی را مشاهده نمایید. با بررسی تمامی مدل ها، به راحتی می توانید دیوارپوش مناسبی برای کابینت های خود انتخاب کنید. با همراهی ما تا انتهای این مقاله، به طور کامل راهنمایی خواهید شد.

چرا استفاده از سرامیک و کاشی بین کابینتی توصیه می‌شود؟

همانطور که می‌دانید، انتخاب سرامیک بین کابینتی بستگی به سلیقه و نیازهای فرد مصرف‌کننده دارد. بسیاری از افراد این محصول را در آشپزخانه خود استقبال می‌کنند، زیرا آشپزخانه یکی از مکان‌های پرتردد در خانه است و استفاده از اجاق‌ها و فرها در این ناحیه بسیار رایج است. استفاده از سرامیک بین کابینتی می‌تواند از آسیب‌های احتمالی به دیوار آشپزخانه جلوگیری کند و به آشپزخانه زیبایی و شیکی ببخشد. همچنین، خرید سرامیک بین کابینتی می‌تواند به دکوراسیون داخلی خانه شما زیبایی بیفزاید. توجه کنید این نمای بین کابینتی در تکمیل زیبایی تمام انواع کابینت اعم از کابینت ممبران، کابینت نئوکلاسیک، کابینت آشپزخانه های گلاس و کابینت پلی اورتان تاثیر دارد.

کدام کاشی برای دیوارهای آشپزخانه بهتر است؟

هر نوع کاشی مزایا و معایب خود را دارد و بهترین گزینه برای آشپزخانه شما به شرایط شما بستگی دارد. همانطور که برای زمین شما است، سرامیک یک انتخاب خوب برای هر کسی با بودجه محدود است. همراه با کاشی پرسلان، کاشی سرامیک مقاوم است و آسان تمیز می شود و حتی کاشی ها با طرح های چوب، مرمر یا سایر مواد سنگی نیز تولید می شود.

سنگ:

سنگ در دیوار آشپزخانه شما شگفت انگیز به نظر می رسد، اما هزینه بیشتری در هر متر مربع دارد. همچنین نصب آن ممکن است دشوار باشد. به همین دلیل، شاید بخواهید یک حرفه ای را برای نصب آن استخدام کنید، به خصوص اگر تصمیم بگیرید مرمر، تراورتن یا گرانیت را نصب کنید. قبل از نصب کاشی سنگ، بهتر است در نظر داشته باشید که چقدر وقت در آشپزخانه خود برای پخت و پز می گذرانید، زیرا سنگ متخلخل است و به راحتی لکه می شود. تنها راه جلوگیری از لکه ها، در سال یک بار سطح آن را درزگیری کنید.

شیشه:

کاشی شیشه ای برای دیوار یا فضای بین کابینتی آشپزخانه در حال حاضر بسیار محبوب است. برخلاف سنگ، غیر متخلخل است، به این معنی که مایعات را جذب نمی کند یا لکه نمی شود. با این حال، وقتی آن را پاک می کنید، خطوط روی آن می ماند و شیشه به راحتی خراش می خورد، حتی بیشتر از سرامیک. تا زمانی که بر دیوارهای آشپزخانه خود جرم های خیلی سخت نباشد، با دستمال به راحتی پاک می شود ولی امکان خراش زدن در صورت جرمهای سنگین وجود دارد، و اگر در آشپزخانه خود زیاد آشپزی می کنید، باید به آن توجه کنید.

کاشی بین کابینتی محصولات هیبرید

محصولات هیبرید:

محصولات هیبرید اغلب ترکیبی از چندین نوع کاشی روی کاغذ پشت چسبدار هستند. فکر کنید که سنگ بازتابی از شیشه یا فلز است. این محصولات به دلیل پشت چسب دارد بودن معمولاً آسان نصب می شوند. با این حال، اگر فقط برخی از مواد مانند سنگ نیاز به سیل بندی دارند در حالی که دیگران مانند شیشه ندارند، سیل بندی آنها ممکن است دشوار باشد.

بین کابینتی سنگ مرمر

بیین کابینتی های با طرح سنگ مرمر امروزه به طور گسترده در دکوراسیون آشپزخانه ها استفاده می شوند. سنگ مرمر با ویژگی‌های منحصر به فرد خود، مورد استقبال گسترده قرار گرفته است. این ویژگی‌ها عبارتند از: رنگ‌بندی متنوع و قابلیت هماهنگی با رنگ کابینت‌ها، سطح شفاف و درخشان که به نتیجه روشن کردن فضا منجر می‌شود، قابلیت صیقل پذیری، تمیز شوندگی آسان، خاصیت ضد آلرژی و ضد گرد و غبار، عدم جذب گرما و مقاومت در برابر حرارت.

کاشی بین کابینتی استیل:

عجیب نیست که استیل یک گزینه خوب برای دیوارها و فضای بین کابینت آشپزخانه است. آنها نه تنها منحصر به فرد هستند، بلکه کاشی های استیل که از استیل های واقعی بریده شده اند، مقاوم و آسان نصب می شوند. استیل همچنین در رنگ های مختلفی از سفید تا آبی روشن و صورتی وجود دارد. به دلیل اینکه از مواد فلزی ساخته شده اند، ممکن است لکه بخورند و برای آشپزخانه ای که به طور منظم غذاهای زیاد پخت می شود، مناسب نباشند.

کاشی سرامیک پرسلان

کاشی سرامیک پرسلان

کاشی‌های پرسلان تولید شده برای کابینت‌ها، دارای کیفیت، استحکام و زیبایی بسیار بالایی هستند. این کاشی‌ها در ابعاد 20*20 و 50*50 سانتی‌متر عرضه می‌شوند. رنگ‌های آبی، طوسی و طلایی بیشترین استفاده را دارند و دارای خاصیت ضدآب و ضدضربه هستند. مدل‌های ساده و برجسته از این کاشی‌ها تولید می‌شوند. این محصول در حال حاضر بهترین فناوری و فرآیند تولید را در صنعت کاشی و سرامیک دارد. این مدل کاشی‌ها دارای مقاومت خمشی و استحکام بسیار بالایی هستند و توانایی آنها دو تا سه برابر بیشتر از گرانیت است. نفوذپذیری آب در این محصولات بسیار کم و غیرقابل نفوذ است. همچنین، این کاشی‌ها دارای مقاومت شیمیایی بالا در برابر لکه‌ها و محصولات شوینده اسیدی و باز هستند. مقاومت بالا در برابر حریق و آتش نیز از ویژگی‌های دیگر این کاشی‌های زیبا است.

کاشی بین کابینتی تایل

کاشی بین کابینتی، یک محصول زیبا و جذاب است که علاوه بر طرح‌های متنوع، مقاومت بالا در برابر مواد شوینده (به استثنای اسیدها) را داراست، به دلیل استفاده از لعاب فلزی. کاربرد اصلی این محصول در آشپزخانه و فضای بین کابینت بالا و پائین است. یکی از مزایای این محصول، قابلیت شستشوی آسان آن است. در صورتی که درباره نوع کاشی بین کابینتی صحبت می‌کنیم، مدل‌های زیر را می‌توان ذکر کرد:

– تایل استیل با ابعاد 30*30

– تایل شیشه‌ای با ابعاد 30*30

– تایل ترکیبی از شیشه و فلز با ابعاد 30*30

– تایل شیشه و سنگ آنتیک با ابعاد 30*30

کاشی بین کابینتی کورین

دیوارپوش‌های بین کابینتی کورین در بیش از ۱۰۰ رنگ و طرح متنوعی، همچون کاشی‌ها، در دسترس می‌باشند. در صورت انتخاب کورین برای آشپزخانه خود، دیوارپوش بین کابینتی کورین با صفحه روی کابینت، یک انتخاب طبیعی برای شما خواهد بود و همچنین می‌توانید آن را به صورت یکپارچه با صفحه روی کابینت ترکیب نمایید. همواره راهی برای ایجاد یک انتخاب جذاب وجود دارد که با آن می‌توانید یک مکمل یا کنتراست برای طراحی کلی آشپزخانه خود ایجاد نمایید. تغییرات سایه یا رنگ نیز برای طراحی یک گذار بین کابینت‌ها و صفحه روی کابینت استفاده می‌شود.

 

رنگ کاشی برای دیوارها و فضای بین کابینت آشپزخانه کدام است؟

واقعاً “بهترین رنگ” برای کاشی های آشپزخانه و بین کابینت وجود ندارد. خوب است به خاطر داشته باشید که رنگ های تیره آشپزخانه را کوچکتر نشان می دهد. رنگ های روشن آن را بزرگتر نشان می دهد، اما خود را به فقط به رنگ های خنثی محدود نکنید. کاشی آشپزخانه برای دیوارها و فضای بین کابینت آشپزخانه در تقریباً هر رنگی که تصور کنید وجود دارد. فضای بین کابینت آشپزخانه یک مکان مناسب برای معرفی یک رنگ پر رنگ مانند زرد یا قرمز است.

معمولاً، اکثر مالکان خانه با فضای بین کابینت آشپزخانه سفید، خاکستری یا بژ را می پسندند. به خاطر داشته باشید که این رنگ ها لکه ها و کثیفی ها را نشان می دهند. رنگ های تیره مانند سیاه یا خاکستری زغالی احساس لوکسی را منتقل می کنند، در حالی که دیوار یا فضای بین کابینت آشپزخانه آبی به آشپزخانه احساس خانه ای می دهد. شما همچنین می توانید با فضای بین کابینت آشپزخانه ها خلاق شوید، با ترکیب بیش از یک رنگ یا معرفی کاشی های الگو دار.

رنگ کاشی تنها رنگی نیست که باید در نظر گرفته شود. رنگ دوغاب تأثیری بر نحوه دیدن کاشی در سطح چشم پس از نصب دارد. به عنوان مثال، یک رنگ دوغاب مشابه با کاشی، برجستگی کاشی را تأکید می کند. به طور معکوس، یک رنگ دوغاب متضاد شکل آن را برجسته می کند. دوغاب چند سایه روشن تر یا تاریک تر از رنگ کاشی شما هر دو را انجام می دهد. این اجازه می دهد کاشی بدرخشش داشته باشد اما به شکل آن هم توجه کند.

قیمت تایل بین کابینتی

یکی از عوامل بسیار حائز اهمیت برای خرید این محصول است. قیمت ها بسته به ویژگی های مختلفی که بر روی محصول وجود دارد، تعیین می‌شود. عواملی مانند کیفیت، ضخامت، زیبایی، ابعاد و غیره می‌توانند بر قیمت این محصول تأثیرگذار باشند. در هنگام خرید سرامیک بین کابینتی، می‌توانید نمونه‌ای را انتخاب کنید که هم کیفیت و زیبایی داشته باشد و هم قیمت مناسبی داشته باشد. در این صورت، به شما تبریک می‌گوییم که این محصول را خریداری کرده‌اید. با خرید و نصب این محصول توسط کارشناسان ماهر، می‌توانید زیبایی خانه خود را به دو چندان برسانید. همچنین، در این فصل بهاری می‌توانید رنگ و بوی جدید و زیبایی را به آشپزخانه خود بخشید.

در زمان خرید سرامیک بین کابینتی باید به چه مواردی دقت کنیم؟

حتما در انتخاب کاشی بین کابینتی به سبکی که آشپزخانه خود را اجرا کرده اید توجه نمایید. و حتما برای کابینت کلاسیک از طرجهای کلاسیک و برای سبک کابینت مدرن و نئوکلاسیک از سبک و مدل کاشی بین کابینتی منطبق با آن استفاده کنیددر هنگام خرید سرامیک برای کابینت، باید به موارد مهمی توجه کنید تا خریدی بی عیب و نقص داشته باشید. از جمله مواردی که باید در نظر داشته باشید، زیبایی، سالم بودن و بدون عیب بودن سرامیک ها است. همچنین، قیمت محصول را با چند مغازه دیگر مقایسه کنید و به همخوانی رنگ و مدل سرامیک با محصولات آشپزخانه خود دقت کنید. ابعاد محصول و نیاز خود را با توجه به ابعاد آشپزخانه خود بررسی کنید و از نصب کنندگان ماهر برای نصب این محصول استفاده کنید. با رعایت این موارد، خریدی مقرون به صرفه و زیبا خواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
//
سلام من سعید هستم و از اینکه در حال بازدید از سایت ما هستید بسیار خوشحالیم. چطور می‌تونیم کمکتون کنیم؟