درب کابینت نئوکلاسیک

درب کابینت نئوکلاسیک چیست

درب کابینت نئوکلاسیک یکی از محبوب ترین نماهای کابینت در بازار دکوراسیون داخلی هستند و انتخابی چندمنظوره و شیک برای تطابق با سلیقه‌های شما ارائه می‌دهند. سرمایه‌گذاری در طراحی سبک نئوکلاسیک به شما این امکان را می‌دهد که ظاهر کلی آشپزخانه یا اتاق دیگر خود را بروز کنید که نه مثل سبک کلاسیک خیلی شلوغ و پر زرق و برق است و نه چون کابینت مدرن، بیش از اندازه ساده و مینیمال

درب کابینت نئوکلاسیک چیست؟

درب کابینت نئوکلاسیک دارای خطوط تمیز، پنل‌های مربع باز و ریل‌های بدون بریدگی هستند که می‌توانند زیبایی‌های خانه‌های کلاسیک و مدرن را افزایش دهند. با یک سابقه طولانی از زیبایی و قابلیت اعتماد، این سبک ماندگار ممکن است یک نمای ایده‌آل برای پروژه کابینت آشپزخانه شما باشد.

طرح درب کابینت نئوکلاسیک

درب کابینت نئوکلاسیک به سادگی، چند‌کاره بودن و جذابیت بی‌زمانی خود شناخته شده‌ است که آنها را به یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها در میان طراحان داخلی و سازندگان تبدیل کرده است. این درهای مدرن کابینت نئوکلاسیک به طور بی‌نقص با طرح‌های متنوعی از آشپزخانه، از معاصر تا کلاسیک، سازگاری دارند. چنین چند‌کاره‌ای امکان ادغام آسان آنها در هر سبک آشپزخانه ای فراهم می‌کند و زیبایی و کارایی آشپزخانه را افزایش می‌دهد.

برای کسانی که به دنبال یک فضای روشن و مدرن هستند، درب‌ کابینت نئوکلاسیک سفید برای ایجاد یک فضای باز و دعوت‌کننده عالی هستند. به عنوان گزینه دیگر، انتخاب رنگ‌های تاریک‌تر یا حتی کابینت‌های نئوکلاسیک طوسی و تیره می‌تواند ظاهری جسورانه و پیشرفته ایجاد کند. خطوط تمیز و پنل مرکزی فرورفته کابینت‌های سبک نئوکلاسیک، با افزودن بافت و عمق، طراحی کلی هر آشپزخانه با کیفیت را ارتقا می‌دهد.

درب کابینت نئوکلاسیک ne006
درب کابینت نئوکلاسیک ne006
درب کابینت نئوکلاسیک ne005
درب کابینت نئوکلاسیک ne005
درب کابینت نئوکلاسیک ne003
درب کابینت نئوکلاسیک ne003
درب کابینت نئوکلاسیک ne002
درب کابینت نئوکلاسیک ne002
درب کابینت نئوکلاسیک ne001
درب کابینت نئوکلاسیک ne007
درب کابینت نئوکلاسیک ne007
درب کابینت نئوکلاسیک ne008
درب کابینت نئوکلاسیک ne008
درب کابینت نئوکلاسیک ne009
درب کابینت نئوکلاسیک ne009

رنگ بندی

آشپزخانه‌های نئوکلاسیک انتخاب اصلی برای دکوراسیون‌های ماندگار هستند و برای خانه‌هایی با سبک کلاسیک و یا مدرن همخوانی دارد، فرصت‌های رنگی تقریباً بی‌پایان است. از رنگ‌های تاریک و ملایم (شامل سیاه) تا رنگ‌های خامه‌ای آرامبخش، کابینت‌ نئوکلاسیک با طیف کاملی از طرح سازگار هستند.

رنگ‌های خنثی: رنگ‌های خنثی مانند سفید، کرم، بژ، و خاکستری نرم انتخاب‌های محبوب برای آشپزخانه‌های شیکر هستند. این رنگ‌ها پس‌زمینه‌ای تمیز و روشن فراهم می‌کنند که به زیبایی طبیعی کابینت‌ها و عناصر دیگر اجازه می‌دهند برجسته شوند. همچنین حس احساس آزادی و آرامش در فضا ایجاد می‌کنند.

رنگ یکی از سخت‌ترین تصمیماتی است که باید گرفته شود وقتی که می‌خواهید آشپزخانه نئوکلاسیک خود را تازه کنید – حتی اگر از ابتدا شروع کنید – پس چه بهتر از این که از کارشناسان بپرسید؟ در اینجا، طراحان داخلی برجسته و متخصصان رنگ به اشتراک می‌گذارند که رنگ‌های کابینت نئوکلاسیک مورد علاقه آن‌ها هستند که هرگز از مد نمی‌روند.

جدول رنگ درب کابینت نئوکلاسیک پلی اورتان

متریال درب کابینت نئوکلاسیک

متریال درب کابینت نئوکلاسیک پلی اورتان

  • مغزی ام دی اف واناچای
  • طرح کف تراش
  • آستر پرایمر
  • رنگ پلی اورتان

متریال درب کابینت نئوکلاسیک ممبران

  • مغزی ام دی اف واناچای
  • طرح کف تراش
  • چسب وکیوم
  • روکش pvc

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
//
سلام من سعید هستم و از اینکه در حال بازدید از سایت ما هستید بسیار خوشحالیم. چطور می‌تونیم کمکتون کنیم؟