راهنمای انتخاب دستگیره کابینت آشپزخانه شما

انتخاب دستگیره کابینت مناسب

یکی از سوالاتی که در ذهن همه ما در هنگام نصب کابینت آشپزخانه وجود دارد، این است که کدام دستگیره کابینت مناسب تر است. در وهله اول باید بگوییم که دستگیره‌ به علت زیبایی و کاربردی که دارد، بسیار مهم تلقی می ‌شود.

همانطور که می ‌دانید، دستگیره‌ یک ابزار مهم جهت باز و بسته کردن کشو و درب کابینت می باشد که ما می ‌توانیم به راحتی وسایل را از داخل آن بیرون آوریم، جابجا نماییم و یک آشپزخانه مرتب و منظم داشته باشیم. از آنجایی که دستگیره‌ مکمل زیبایی آشپزخانه است، لذا برای جذابیت آن بسیار حائز اهمیت است.

یکی از موارد مهم قبل از انتخاب دستگیره، راحتی آن است. بر این اساس، قبل از خرید، حتما دستگیره را لمس نمایید که آیا در دست شما به خوبی جای می ‌گیرد یا نه. همچنین دقت کنید که لبه ‌های تیز نداشته باشد زیرا ممکن است باعث آسیب دیدگی افراد شود.

در واقع از دستگیره استفاده زیادی می شود. شاید روزی چندین بار بخواهید درب کابینت و کشو را باز و بسته نمایید. بنابراین حتماً آن را تست کنید و اگر احساس خوب و راحتی داشتید، سپس آن را انتخاب نمایید.

انتخاب دستگیره کابینت مناسب

بنابراین شما باید در ابتدا مشخص کنید که کابینت آشپزخانه منزلتان کدام طرح را دارد. البته ممکن است بعضی از کابینت ها شامل هر دو طرح مستطیلی و منحنی باشند. در این مورد مشکلی وجود ندارد. ولی با جستجوی بیشتر می توانید متوجه شوید که از کدام طرح بیشتر تشکیل شده است.

اگر کابینت، خصوصیات طرح منحنی شکل را دارد، باید از دستگیره منحنی و در صورتی که شامل طرح می باشد، از دستگیره مستطیلی شکل برای آن استفاده نمایید. در عین حال می توانید طبق سلیقه خود یک دستگیره مستطیلی که گوشه هایش دارای انحنا می باشد را برای کابینت طرح مستطیلی با المان های منحنی به کار ببرید.

کامل کننده های کابینت و دستگیره آن

به طور کلی لوازمی که در انتهای کار آشپزخانه نصب می گردند، از قبیل هود، سینک ظرفشویی، اجاق گاز، فر و شیر آشپزخانه به عنوان کامل کننده می باشد که بسیار مورد توجه قرار می‌ گیرند. از آنجایی که دستگیره‌ کابینت نیز یک کامل کننده به حساب می آید، لذا رنگ، جنس و شکل کامل کننده های دیگر آشپزخانه در انتخاب دستگیره مناسب، اثربخش می باشد و یک محیط زیبایی را ایجاد می ‌نمایند. ناگفته نماند که هماهنگی این کامل کننده ها لزوما به معنی هم رنگ و هم جنس بودن آنها نیست.

اما سوال اینجاست که با توجه به تنوع زیاد دستگیره کابینت در بازار، کدام نوع را انتخاب نماییم؟ برای این منظور، بعد از انتخاب متریال و رنگ کابینت، نوبت به انتخاب دستگیره آن می ‌رسد که در ادامه مطلب راهنمایی های لازم را جهت انتخاب یک دستگیره مناسب برای کابینت آشپزخانه بیان می نماییم.

دستگیره کابینت آشپزخانه خطی و دکمه ‌ای

در واقع، دستگیره کابینت خطی به دستگیره هایی اطلاق می گردد که به صورت یک خط کوتاه یا بلند، عمودی یا افقی بر روی کابینت نصب می ‌شوند. نام دیگر این نوع دستگیره، دو پیچ است. زیرا ابتدا و انتهای آن توسط دو پیچ بر روی درب کابینت قرار می‌ گیرد و به عنوان دستگیره کابینت ممبران، دستگیره کابینت هایگلاس و کابینت ام دی اف و فلزی استفاده می شوند. شکل دستگیره‌ کابینت دکمه ای هم کاملا مشخص است که همه شما با آن آشنا هستید و نیاز به توضیح خاصی در این ‌باره نمی باشد.

انتخاب دستگیره خطی مناسب تر است یا دکمه ای؟

باید بگوییم که این سوال، جواب مشخصی ندارد. زیرا بعضی ها دستگیره دکمه ای را برای درب کابینت به کار می ‌برند و از دستگیره خطی برای کشوها بهره می‌ گیرند. معمولاً دستگیره های خطی برای باز و بسته کردن کشوی کابینت آشپزخانه مناسب تر می باشند. زیرا هنگامی که کشوها سنگین می شوند، این نوع دستگیره ها راحت تر و کاربردی تر هستند.

در زمان های قدیم که انتخاب دستگیره کابینت بسیار محدود بود، بیشتر از نوع دکمه ای استفاده می‌ کردند. بنابراین در انتخاب خود دقت نمایید. زیرا دستگیره دکمه ای، کابینت را قدیمی نشان می ‌دهد. به همین علت انتخاب این نوع دستگیره توصیه نمی ‌شود. پس سعی کنید برای کابینت های خود از دستگیره خطی که امروزی تر به شمار می آیند، بهره بگیرید.

البته باید بدانید که انتخاب همه دستگیره ها از نوع خطی، بیشتر برای کابینت آشپزخانه کلاسیک کاربرد دارد. در این بین، طرح های کلاسیک ساده و شیک هستند که برخلاف طرح های رایج کلاسیک که بسیار شلوغ می باشند، باعث جذابیت محیط می شوند و اگر دارای روکش چوب به رنگ سفید نیز باشند، بسیار آرامش بخش هستند و حتی می‌ توان از دستگیره دکمه ای نیز برای آنها استفاده کرد که به دلیل طرحی که دارند، زیبا به نظر می ‌رسند.

دستگیره کابینت هایگلاس مدرن

انتخاب دستگیره براساس رنگ غالب در آشپزخانه

انتخاب رنگ و پایان بر اساس رنگ کابینت آشپزخانه

  • دستگیره‌هایی که روی کابینت‌های سفید قرار می‌گیرند، برجسته و متمایز خواهند بود، بنابراین این یک فرصت عالی است تا به با خیال راحت انتخاب کنید!
  • اگر رنگ‌های گرم دارید، از دستگیره‌هایی طلایی، سیاه، یا برنزی استفاده کنید.
    اگر رنگ خاکستری سرد دارید، آنگاه دستگیره‌هایی نقره‌ای، قلعی، سیاه و فولاد ضد زنگ مناسب خواهند بود.
  • توجه کنید که نورپردازی، لوازم خانگی و سایر جزئیات فلزی در اتاق وجود دارند و به همان رنگ پایبند باشید.

یک مورد مهم برای دستگیره های خطی کابینت، نصب آنها در دو جهت افقی و عمودی می باشد. معمولا دستگیره کشو در جهت افقی نصب می گردد و دستگیره درب کابینت به صورت عمودی. به طور کلی، دستگیره های افقی طول بیشتری دارند و به علت اینکه کشو از هر سمتی به راحتی با کمترین نیرو باز شود، اینگونه طراحی شده اند.

انتخاب دستگیره کابینت مناسب براساس سبک آشپزخانه؟

با توجه به سبک آشپزخانه و کابینت، می توان دستگیره را متناسب با آن انتخاب نمود. مثلاً برای کابینت مدرن با سطوح و گوشه های تیز، دستگیره مستطیلی و برای طرح ‌های سبک کلاسیک منحنی و نرم، دستگیره منحنی مناسب است. درب‌های کابینت سبک نئوکلاسیک به گونه‌ای چند وجهی هستند که با توجه به همراهی با دستگیره ها و دیگر تجهیزات آشپزخانه، می‌توانند کلاسیک یا مدرن به نظر برسند. عناصر تزئینی مانند نورپردازی، کاشی و سخت‌افزار می‌توانند تغییراتی در تن و سبک کلی یک آشپزخانه ایجاد کنند. دستگیره های کابینت اغلب به عنوان جواهرات یک آشپزخانه نامیده می‌شود و همانند لباس، می‌تواند به طور قابل توجهی نگاه کلی فضای شما را تغییر دهد. برای این منظور، نمونه ‌هایی از کابینت های طرح مدرن، نئوکلاسیک و کلاسیک را بیان می نماییم.

شکل دستگیره‌های کابینت مدرن شامل موارد زیر می باشند:

  • دستگیره های سطوح مستطیلی
  • دستگیره های درب های صاف و مسطح
  • دستگیره های رویه ساده
  • دستگیره های تاج بدون انحنا و ساده
  • دستگیره های طرح پلان به صورت خطی

شکل دستگیره‌های کابینت های کلاسیک شامل موارد زیر می باشند:

  • دستگیره های سطوح درب غیر مسطح
  • دستگیره های سطوح بالشی شکل
  • دستگیره های تاج منحنی شکل
  • دستگیره های طرح های کابینت کلاسیک منحنی
  • دستگیره های طرح پلان دارای انحنا
  • دستگیره های کناره های منحنی شکل صفحه کابینت

شکل دستگیره‌های کابینت های نئوکلاسیک شامل موارد زیر می باشند:

  • دستگیره های کلاسیک نیکل یا فولادی و دستگیره های بین. …
  • دستگیره های شیشه ای یا سرامیکی قدیمی. …
  • دستگیره های قدیمی با پیچ های بیرونی. …
  • دستگیره های لوله ای. …
  • دستگیره های باریک. …
  • دستگیره های سیمی با تاکید. …
  • دستگیره های باریک و پایه دار با خمیدگی.
دستگیره کابینت نئوکلاسیک

دستگیره دکمه ای تک پیچ یا دستگیره دو پیچ ؟

هیچ قانونی وجود ندارد، و کاملا سلیقه‌ای است . دستگیره ها عموما تا حدودی ارزان و از نظر نصب آسان تر هستند، اما برای نمای نهایی کابینت دارای اهمیت به سزایی هستند

انتخاب اندازه دستگیره مناسب

در کل، دستگیره باید حس خوبی ایجاد کند. از نظر ظاهری، اگر طراحی یا اندازه دستگیره بر روی آشپزخانه غلبه کند، به اندازه کافی بزرگ است. برخی محدودیت‌های فیزیکی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود، مانند اینکه دستگیره ها و دکمه‌هایی با پروفیل های بزرگ می‌توانند به راحتی در لباس گیر کنند. سخت افزار باید به راحتی قابل گرفتن باشد. از آنجا که دستگیره ها معمولاً پروفیل کوتاهی دارند، باید آن را برای افراد با دست های بزرگ آسان کنید. هیچ چیزی از دستگیره غیر کاربردی، هر چقدر هم که خوب به نظر برسد، ناراحت کننده‌تر نیست. هنگام خرید دستگیره از نمایشگاه، حتما تست کنید که در استفاده از آن چقدر راحت هستید.

شما می‌توانید یک دستگیره با اندازه یکسان برای استفاده در کل آشپزخانه خود انتخاب کنید یا با استفاده از دستگیره‌های بزرگتر بر روی درها و کشوهای بزرگتر، جذابیت بیشتری ایجاد کنید. ما توصیه می‌کنیم حداکثر به 3 اندازه محدود شود تا کابینت‌های شما را آشفته نکند. یک دستگیره کوچک برای کشوها یا درهای کوچکتر، اندازه استاندارد برای بقیه کابینت‌ها و یک دستگیره بزرگ برای کابینت‌های بزرگ مانند درهای پانتری به ارتفاع کامل.

دستگیره کابینت مخفی2

قیمت دستگیره کابینت در بازار

همانطور که می دانید، یکی از مهمترین موارد در انتخاب هر چیزی، قیمت آن می باشد که برای دستگیره هم صدق می کند. بعضی از افراد تصور می کنند که حتما باید دستگیره های گران قیمت را انتخاب نمایند. ولی اینطور نمی باشد. در بعضی مواقع قیمت های پایین تری هم وجود دارند که بسیار زیبا و کاربردی هستند. اگر قیمت دستگیره در بازار را به صورت حدودی بیان نماییم، باید بگوییم که قیمت دستگیره های خوب دکمه ای در بازار بین 20 هزار تومان تا 80 هزار تومان متغیر می باشد و مبلغ دستگیره ‌های خطی نیز از 20 هزار تومان تا 100 هزار تومان است.

در حقیقت دستگیره کابینت در زیبایی آشپزخانه از اهمیت بالایی برخوردار است. ولی لازم نیست به قیمت خیلی بالایی آن را خریداری نمایید. در واقع انتخاب شما و همچنین طراحی و اجرای کابینت توسط کابینت ساز نیز تاثیر زیادی در زیبایی آن دارد که باید به آن دقت کنید.

دستگیره مخفی

یکسری از کابینت ها در بازار وجود دارند که ظاهراً هیچ دستگیره ای ندارند. ولی واقعیت امر این است که دارای یک دستگیره مخفی می باشند که اصلا دیده نمی شوند و اگر آن را بر روی درب کابینت آشپزخانه خود نصب نمایید، کابینت بدون دستگیره ای دارید که به راحتی باز و بسته می شود.

طرح دستگیره مخفی به این صورت است که لبه درب کابینت را از بدنه آن فاصله می دهند که دست به آسانی می تواند با استفاده از بدنه کابینت، بدون ‌نیاز به هیچ دستگیره ای آن را باز و بسته نماید. گاهی اوقات نیز با یک برش حرفه ای بر روی لبه درب کابینت، امکان قرارگیری انگشتان دست به شکل خاصی ایجاد می ‌شود که این طرح جهت ساده نمودن انجام می ‌پذیرد. شما هم در صورت تمایل می توانید از این طرح دستگیره منحصر به فرد برای کابینت خود بهره بگیرید.

در بسیاری از کابینت های شیک و مدرن نیز از دستگیره مخفی در قوس استفاده می‌ کنند. در این نوع کابینت، اجرای قوس با به کارگیری دستگیره مخفی، یک طرح بسیار پیچیده می باشد که برای اجرای آن نیاز به افراد حرفه ‌ای، زبده و کاربلد می باشد.

در ادامه انواع دستگیره پروفیلی برند فانتونی را معرفی میکنیم.

دستگیره مخفی / پروفیلی / زمینی / طول 4/8 متر

دستگیره مخفی / پروفیلی / زمینی / طول 4/8 متر

دسـتگیره پروفیلی مخفی U فرم زمینی 4/8 متری سیلور آنودایز دسـتگیره پروفیلی مخفی U فرم زمینی 4/8 متری سفید پودری دسـتگیره پروفیلی مخفی U فرم زمینی 4/8 متری مشکی پودری دسـتگیره پروفیلی مخفی U فرم زمینی 4/8 متری قهوه ایی پودری دسـتگیره پروفیلی مخفی U فرم زمینی 4/8 متری طالیی آنودایز دسـتگیره پروفیلی مخفی U فرم زمینی 4/8 متری شامپاینی آنودایز دسـتگیره پروفیلی مخفی U فرم زمینی 4/8 متری نوک مدادی پودری دسـتگیره پروفیلی مخفی U فرم زمینی 4/8 متری رزگلد آنودایز

L081 L082 L083 L084 L085 L086 L087 L088

L071 دسـتگیره پروفیلی مخفی L فرم زمینی 4/8 متری سیلور آنودایز L072 دسـتگیره پروفیلی مخفی L فرم زمینی 4/8 متری سفید پودری L073 دسـتگیره پروفیلی مخفی L فرم زمینی 4/8 متری مشکی پودری L074 دسـتگیره پروفیلی مخفی L فرم زمینی 4/8 متری قهوه ایی پودری L075 دسـتگیره پروفیلی مخفی L فرم زمینی 4/8 متری طالیی آنودایز L076 دسـتگیره پروفیلی مخفی L فرم زمینی 4/8 متری شامپاینی آنودایز L077 دسـتگیره پروفیلی مخفی L فرم زمینی 4/8 متری نوک مدادی پودری L078 دسـتگیره پروفیلی مخفی L فرم زمینی 4/8 متری رزگلد آنودایز

.2 مـی توانیـد دسـتگیره را فارسـی کـرده و مطابـق اشـکال زیـر بـه یونیـت پیـچ نماییــد . توجــه فرماییــد کــه فاصلــه 2.5 ســانتی متــری مشــخص شــده در نمــا

را رعایـت نماییـد.

.1 پروفیـ ل را بـ ه طـ ول مـ ورد نیـ از بـ رش داده و در بدنـ ه یونیـ ت بـ ه ارتفـ اع 7 ســانتیمتر و بــه عمــق 2.5 ســانتی متــر خالــی کنیــد و توســط اتصــال دســتگیره

مخفــی L200( ) بــه بدنــه یونیــت پیــچ نماییــد .

.2 مـی توانیـد دسـتگیره را فارسـی کـرده و مطابـق اشـکال زیـر بـه یونیـت پیـچ نماییــد . توجــه فرماییــد کــه فاصلــه 2.5 ســانتی متــری مشــخص شــده در نمــا

را رعایـ ت نماییـ د.

.1 پروفیـل را بـه طـول مـورد نیـاز بـرش داده و در بدنـه یونیـت بـه ارتفـاع 5.5 سـانتی متـر و بـه عمـق 2.5 سـانتی متـر خالـی کنیـد و توسـط اتصـال دسـتگیره

مخفـی L200( ) بـه بدنـه یونیـت پیـچ نماییـد .

دستگیره مخفی / پروفیلی / کمدی / طول 2/4 متر

دستگیره مخفی / پروفیلی / کمدی / طول 2/4 متر

دسـتگیره پروفیلی مخفی U فرم کمدی 2/4 متری سیلور آنودایز دسـتگیره پروفیلی مخفی U فرم کمدی 2/4متری سفید پودری دسـتگیره پروفیلی مخفی U فرم کمدی 2/4 متری مشکی پودری دسـتگیره پروفیلی مخفی U فرم کمدی 2/4 متری قهوه ایی پودری دسـتگیره پروفیلی مخفی U فرم کمدی 2/4 متری طالیی آنودایز دسـتگیره پروفیلی مخفی U فرم کمدی 2/4 متری شامپاینی آنودایز دسـتگیره پروفیلی مخفی U فرم کمدی 2/4 متری نوک مدادی پودری دسـتگیره پروفیلی مخفی U فرم کمدی 2/4 متری رزگلد آنودایز

L101 L102 L103 L104 L105 L106 L107 L108

دسـتگیره پروفیلی مخفی L فرم کمدی 2/4 متری سیلور آنودایز دسـتگیره پروفیلی مخفی L فرم کمدی 2/4 متری سفید پودری دسـتگیره پروفیلی مخفی L فرم کمدی 2/4 متری مشکی پودری دسـتگیره پروفیلی مخفی L فرم کمدی 2/4 متری قهوه ایی پودری دسـتگیره پروفیلی مخفی L فرم کمدی 2/4 متری طالیی آنودایز دسـتگیره پروفیلی مخفی L فرم کمدی 2/4 متری شامپاینی آنودایز دسـتگیره پروفیلی مخفی L فرم کمدی 2/4 متری نوک مدادی پودری دسـتگیره پروفیلی مخفی L فرم کمدی 2/4 متری رزگلد آنودایز

L091 L092 L093 L094 L095 L096 L097 L098

.2 دســتگیره یــو مخفــی کمــدی را میتوانیــد در نمــا یونیــت کمــدی ( مطابــق

اشـ کال زیـ ر ) نیـ ز اسـ تفاده نماییـ د.

.1پروفیـ ل را بـ ه طـ ول مـ ورد نیـ از بـ رش داده و در بدنـ ه یونیـ ت بـ ه ارتفـ اع1.2 ســانتی مترنســبت بــه کــف و طــاق یونیــت عقــب تــر (مطابــق شــکل )نصــب

کنیــد و ســپس دســتگیره را بــه بدنــه یونیــت پیــچ نماییــد.

.2 دسـ تگیره ال مخفـ ی کمـ دی را مـ ی توانیـ د بـ ه عنـ وان دسـ تگیره مخفـ ی در

یونیــت هــای هوایــی نیــز اســتفاده نماییــد .

.1 پروفیـ ل را بـ ه طـ ول مـ ورد نیـ از بـ رش داده و در بدنـ ه یونیـ ت بـ ه ارتفـ اع1.2 سـانتی مترنسـبت بـه کـف و طـاق یونیـت عقـب تـر (مطابـق شـکل )نصـب کنیـد

و سـپس دسـتگیره را بـه بدنـه یونیـت پیـچ نماییـد.

دستگیره لبه درب شیار خور / پروفیلی / طول 4/8 متر

دستگیره لبه درب / پروفیلی / طول 4/8 متر

دسـتگیره پروفیلی G فرم 4/8 متری سیلور آنودایز دسـتگیره پروفیلی G فرم 4/8 متری سفید پودری دسـتگیره پروفیلی G فرم 4/8 متری مشکی پودری دسـتگیره پروفیلی G فرم 4/8 متری قهوه ایی پودری دسـتگیره پروفیلی G فرم 4/8 متری طالیی آنودایز دسـتگیره پروفیلی G فرم 4/8 متری شامپاینی آنودایز دسـتگیره پروفیلی G فرم 4/8 متری نوک مدادی پودری دسـتگیره پروفیلی G فرم 4/8 متری رزگلد آنودایز

L051 L052 L053 L054 L055 L056 L057 L058

دسـتگیره پروفیلی H فرم 4/8 متری سیلور آنودایز16mm-MDF( )

دسـتگیره پروفیلی H فرم 4/8 متری سفید پودری 16mm-MDF( )

دسـتگیره پروفیلی H فرم 4/8 متری مشکی پودری 16mm-MDF( )

دسـتگیره پروفیلی H فرم 4/8 متری قهوه ایی پودری16mm-MDF( )

دسـتگیره پروفیلی H فرم 4/8 متری طالیی آنودایز 16mm-MDF( )

دسـتگیره پروفیلی H فرم 4/8 متری شامپاینی آنودایز 16mm-MDF( )

دسـتگیره پروفیلی H فرم 4/8 متری نوک مدادی پودری 16mm-MDF( )

دسـتگیره پروفیلی H فرم 4/8 متری رزگلد آنودایز 16mm-MDF( )

L011 L012 L013 L014 L015 L016 L017 L018

دستگیره لبه درب شیار خور / پروفیلی / طول 4/8 متر

دسـتگیره پروفیلی الم فرم 4/8 متری سیلور آنودایز دسـتگیره پروفیلی الم فرم 4/8 متری سفید پودری دسـتگیره پروفیلی الم فرم 4/8 متری مشکی پودری دسـتگیره پروفیلی الم فرم 4/8 متری قهوه ایی پودری دسـتگیره پروفیلی الم فرم 4/8 متری طالیی آنودایز دسـتگیره پروفیلی الم فرم 4/8 متری شامپاینی آنودایز دسـتگیره پروفیلی الم فرم 4/8 متری نوک مدادی پودری دسـتگیره پروفیلی الم فرم 4/8 متری رزگلد آنودایز

L061 L062 L063 L064 L065 L066 L067 L068

Aluminium Profile Handle

Edge for Wardrobe Sliding

دستگیره مخفی / پروفیلی / زمینی / طول 3 متر

دستگیره مخفی / پروفیلی / زمینی / طول 3 متر

دسـتگیره پروفیلی مخفی U فرم زمینی 3 متری سـرامیکی نانو ضدخش موکا سوپر مات آنودایز دسـتگیره پروفیلی مخفی U فرم زمینی 3 متری سـرامیکی نانو ضدخش برنزی سوپر مات آنودایز دسـتگیره پروفیلی مخفی U فرم زمینی 3 متری سـرامیکی نانو ضدخش شامپاینی سوپر مات آنودایز دسـتگیره پروفیلی مخفی U فرم زمینی 3 متری سـرامیکی نانو ضدخش سیلور سوپر مات آنودایز

L211 L212 L213 L214

دسـتگیره پروفیلی مخفی L فرم زمینی 3 متری سـرامیکی نانو ضدخش موکا سوپر مات آنودایز دسـتگیره پروفیلی مخفی L فرم زمینی 3 متری سـرامیکی نانو ضدخش برنزی سوپر مات آنودایز دسـتگیره پروفیلی مخفی L فرم زمینی 3 متری سـرامیکی نانو ضدخش شامپاینی سوپر مات آنودایز دسـتگیره پروفیلی مخفی L فرم زمینی 3 متری سـرامیکی نانو ضدخش سیلور سوپر مات آنودایز

L201 L202 L203 L204

.2 مــی توانیــد دســتگیره را فارســی کــرده و مطابــق اشــکال زیــر بــه یونیــت پیــچ نماییــد

. توجــه فرماییــد کــه فاصلــه 2.5 ســانتیمتری مشــخص شــده در نمــل را رعایــت نماییــد.

.1 پروفیــل را بــه طــول مــورد نیــاز بــرش داده و در بدنــه یونیــت بــه ارتفــاع 7 ســانتیمتر و بــه عمــق 2.5 ســانتیمتر خالــی کنیــد و توســط اتصــال دســتگیره مخفــی L200( ) بــه بدنــه

یونیــت پیــچ نماییــد .

.2 مــی توانیــد دســتگیره را فارســی کــرده و مطابــق اشــکال زیــر بــه یونیــت پیــچ نماییــد .

توجــه فرماییــد کــه فاصلــه 2.5 ســانتیمتری مشــخص شــده در نمــل را رعایــت نماییــد.

.1 پروفیــل را بــه طــول مــورد نیــاز بــرش داده و در بدنــه یونیــت بــه ارتفــاع 5.5 ســانتیمتر و بـه عمـق 2.5 سـانتیمتر خالـی کنیـد و توسـط اتصـال دسـتگیره مخفـی L200( ) بـه بدنـه

یونیــت پیــچ نماییــد .

دستگیره مخفی / پروفیلی / کمدی / طول 3 متر

دستگیره مخفی / پروفیلی / کمدی / طول 3 متر

دسـتگیره پروفیلی مخفی U فرم کمدی 3 متری سـرامیکی نانو ضدخش موکا سوپر مات آنودایز دسـتگیره پروفیلی مخفی U فرم کمدی 3 متری سـرامیکی نانو ضدخش برنزی سوپر مات آنودایز دسـتگیره پروفیلی مخفی U فرم کمدی 3 متری سـرامیکی نانو ضدخش شامپاینی سوپر مات آنودایز دسـتگیره پروفیلی مخفی U فرم کمدی 3 متری سـرامیکی نانو ضدخش سیلور سوپر مات آنودایز

L231 L232 L233 L234

دسـتگیره پروفیلی مخفی L فرم کمدی 3 متری سـرامیکی نانو ضدخش موکا سوپر مات آنودایز دسـتگیره پروفیلی مخفی L فرم کمدی 3 متری سـرامیکی نانو ضدخش برنزی سوپر مات آنودایز دسـتگیره پروفیلی مخفی L فرم کمدی 3 متری سـرامیکی نانو ضدخش شامپاینی سوپر مات آنودایز دسـتگیره پروفیلی مخفی L فرم کمدی 3 متری سـرامیکی نانو ضدخش سیلور سوپر مات آنودایز

L221 L222 L223 L224

.2 دسـتگیره یـو مخفـی کمـدی را میتوانیـد در نمـا یونیـت کنـدی ( مطابـق اشـکال زیـر )

نیـز اسـتفاده نماییـد.

.1پروفیـل را بـه طـول مـورد نیـاز بـرش داده و در بدنـه یونیـت بـه ارتفـاع1.2 سانتیمترنسـبت بـه کـف و طـاق یونیـت عقـب تـر (مطابـق شـکل )نصـب کنیـد و سـپس دسـتگیره را بـه

بدنـه یونیـت پیـچ نماییـد.

.2 دسـتگیره ال مخفـی کمـدی را مـی توانیـد بـه عنـوان دسـتگیره مخفـی در یونیـت هـای

هـوای نیـز اسـتفاده نماییـد .

.1 پروفیـل را بـه طـول مـورد نیـاز بـرش داده و در بدنـه یونیـت بـه ارتفـاع1.2 سانتیمترنسـبت بــه کــف و طــاق یونیــت عقــب تــر (مطابــق شــکل )نصــب کنیــد و ســپس دســتگیره را بــه

بدنـه یونیـت پیـچ نماییـد.

520

دستگیره لبه درب شیار خور / پروفیلی / طول 3 متر

دستگیره لبه درب / پروفیلی / طول 3 متر

دسـتگیره پروفیلی G فرم 3 متری سـرامیکی نانو ضدخش موکا سوپر مات آنودایز دسـتگیره پروفیلی G فرم 3 متری سـرامیکی نانو ضدخش برنزی سوپر مات آنودایز دسـتگیره پروفیلی G فرم 3 متری سـرامیکی نانو ضدخش سوپر مات شامپاینی آنودایز دسـتگیره پروفیلی G فرم 3 متری سـرامیکی نانو ضدخش سیلور سوپر مات آنودایز

L251 L252 L253 L254

دسـتگیره پروفیلی H فرم 3 متری سـرامیکی نانو ضدخش موکا سوپر مات آنودایز دسـتگیره پروفیلی H فرم 3 متری سـرامیکی نانو ضدخش برنزی سوپر مات آنودایز دسـتگیره پروفیلی H فرم 3 متری سـرامیکی نانو ضدخش سوپر مات شامپاینی آنودایز دسـتگیره پروفیلی H فرم 3 متری سـرامیکی نانو ضدخش سیلور سوپر مات آنودایز

L241 L242 L243 L244

دستگیره مخفی / پروفیلی / زمینی / طول 4/8 متر

دسـتگیره پروفیلی مخفی L فرم زمینی 4/8 متری کروم براش دسـتگیره پروفیلی مخفی L فرم زمینی 4/8 متری آنترازیت براش

L401 L402

.2 مــی توانیــد دســتگیره را فارســی کــرده و مطابــق اشــکال زیــر بــه یونیــت پیــچ نماییــد

. توجــه فرماییــد کــه فاصلــه 5/2 ســانتیمتری مشــخص شــده در نمــا را رعایــت نماییــد.

.1 پروفیـل را بـه طـول مـورد نیـاز بـرش داده و در بدنـه یونیـت بـه ارتفـاع 7/5 سـانتیمتر و بـه عمـق 5/2 سـانتیمتر خالـی کنیـد و توسـط اتصـال دسـتگیره مخفـی L200( ) بـه بدنـه

یونیـت پیـچ نماییـد .

Aluminium Profile Handle

Edge for Wardrobe Sliding

دستگیره مخفی / پروفیلی / کمدی / طول 2/4 متر

دستگیره مخفی / پروفیلی / زمینی / طول 4/8 متر

دسـتگیره پروفیلی مخفی L فرم کمدی 2/4 متری کروم براش دسـتگیره پروفیلی مخفی L فرم کمدی 2/4 متری آنترازیت براش

L405 L406

دسـتگیره پروفیلی مخفی U فرم زمینی 4/8 متری کروم براش دسـتگیره پروفیلی مخفی U فرم زمینی 4/8 متری آنترازیت براش

L403 L404

.2 دسـتگیره ال مخفـی کمـدی را مـی توانیـد بـه عنـوان دسـتگیره مخفـی در یونیـت هـای

هـوای نیـز اسـتفاده نماییـد .

.1 پروفیـل را بـه طـول مـورد نیـاز بـرش داده و در بدنـه یونیـت بـه ارتفـاع1.2 سانتیمترنسـبت بـه کـف و طاقیونیـت عقـب تـر (مطابـق شـکل )نصـب کنیـد و سـپس دسـتگیره را بـه بدنـه

یونیــت پیــچ نمایید.

.2 مــی توانیــد دســتگیره را فارســی کــرده و مطابــق اشــکال زیــر بــه یونیــت پیــچ نماییــد

. توجــه فرماییــد کــه فاصلــه 6/2 ســانتیمتری مشــخص شــده در نمــا را رعایــت نماییــد.

.1 پروفیـل را بـه طـول مـورد نیـاز بـرش داده و در بدنـه یونیـت بـه ارتفـاع 3/7 سـانتیمتر و بـه عمـق 6/2 سـانتیمتر خالـی کنیـد و توسـط اتصـال دسـتگیره مخفـی L200( ) بـه بدنـه

یونیـت پیـچ نماییـد .

دستگیره مخفی / پروفیلی / کمدی / طول 2/4 متر

دسـتگیره پروفیلی مخفی U فرم کمدی 2/4 متری کروم براش دسـتگیره پروفیلی مخفی U فرم کمدی 2/4 متری آنترازیت براش

L407 L408

.2 دسـتگیره یـو مخفـی کمـدی را میتوانیـد در نمـا یونیـت کنـدی ( مطابـق اشـکال زیـر )

نیـز اسـتفاده نماییـد.

.1پروفیـل را بـه طـول مـورد نیـاز بـرش داده و در بدنـه یونیـت بـه ارتفـاع1.2 سانتیمترنسـبت بـه کـف و طـاق یونیـت عقـب تـر (مطابـق شـکل )نصـب کنیـد و سـپس دسـتگیره را بـه

بدنـه یونیـت پیـچ نماییـد.

Aluminium

Profile Handle

Edge for Wardrobe

Sliding

دستگیره مخفی آیلند / پروفیلی / زمینی / طول 585 سانتی متر

پروفیل زیر صفحه کابینت 585 سـانتی متری نوک مدادی کرنـر جوینت پروفیل زیر صفحه کابینت نوک مدادی

L601 L611

530

Aluminium Profile Handle

Edge for Wardrobe Sliding

پاخور آلومینیومی / پروفيلی / زمينی / طول 4/8 متر / ارتفاع 14/5 سانتی متر

پاخـور آلومينيومی 4/8 متری کروم براش پاخـور آلومينيومی 4/8 متری آنترازیت براش

L409 L410

Aluminium Cabinet

Skirting board

.1پروفیـل را بـه طـول مـورد نیـاز بـرش داده و توسـط “کلیپـس پاخـور “ ( M114 ) بـه پاخـور

وصـل نماییـد .

پاخور آلومینیومی / پروفيلی / زمينی / طول 4/8 متر / ارتفاع 4/15 سانتی متر

پاخور آلومینیومی 4/8 متری سـیلور آنودایز پاخور آلومینیومی 4/8 متری سـفید پودری پاخور آلومینیومی 4/8 متری مشـکی پودری

L301 L302 L303

پاخور آلومينيومي / پروفيلي / طول /300 ارتفاع / ارتفاع 14/5 سانتی متر

پاخـور آلومینیومی 4/8 متری قهوه ایی پودری پاخـور آلومینیومی 4/8 متری طالیی آنودایز پاخور آلومینیومی 4/8 متری شـامپاینی آنودایز پاخـور آلومینیومی 4/8 متری نوک مدادی پودری پاخـور آلومینیومی 4/8 متری رز گلد آنودایز

L304 L305 L306 L307 L308

پاخور آلومینیومی 3 متری سرامیکی نانو ضدخش موکا سوپر مات آنودایز پاخور آلومینیومی 3 متری سرامیکی نانو ضدخش برنزی سوپر مات آنودایز پاخور آلومینیومی 3 متری سرامیکی نانو ضدخش شامپاینی سوپر مات آنودایز پاخور آلومینیومی 3 متری سرامیکی نانو ضدخش سیلور سوپر مات آنودایز

L291 L292 L293 L294

.1پروفیـل را بـه طـول مـورد نیـاز بـرش داده و توسـط “کلیپـس پاخـور “ ( M114 ) بـه پاخـور

وصـل نماییـد .

.1پروفیـل را بـه طـول مـورد نیـاز بـرش داده و توسـط “کلیپـس پاخـور “ ( M114 ) بـه پاخـور

وصـل نماییـد .

پاخورآلومینیومی / پروفيلی / زمينی / طول 480

پاخور آلومينيومي / پروفيلي / طول 600 / ارتفاع 10 سانتیمتر

پاخور آلومينيومي / پروفيلي / طول 600 / ارتفاع 10 سانتیمتر

پاخور آلومینیومی 6 متری با ارتفاع 10 سانتیمتر سرامیکی نانو ضدخش موکا سوپر مات آنودایز پاخور آلومینیومی 6 متری با ارتفاع 10 سانتیمتر سرامیکی نانو ضدخش برنزی سوپر مات آنودایز پاخور آلومینیومی 6 متری با ارتفاع 10 سانتیمتر سرامیکی نانو ضدخش شامپاینی سوپر مات آنودایز پاخور آلومینیومی 6 متری با ارتفاع 10 سانتیمتر سرامیکی نانو ضدخش سیلور سوپر مات آنودایز

L511 L512 L513 L514

پاخور آلومینیومی 6 متری با ارتفاع 10 سانتیمتر نوک مدادی پودری پاخور آلومینیومی 6 متری با ارتفاع 10 سانتیمتر سفید پودری پاخور آلومینیومی 6 متری با ارتفاع 10 سانتیمتر مشکی پودری

L501 L502 L503

.1پروفیـل را بـه طـول مـورد نیـاز بـرش داده و توسـط “کلیپـس پاخـور “ ( M114 ) بـه پاخـور

وصـل نماییـد .

.1پروفیـل را بـه طـول مـورد نیـاز بـرش داده و توسـط “کلیپـس پاخـور “ ( M114 ) بـه پاخـور

وصـل نماییـد .

پاخور PVC با روکش آلومینیوم سـیلور خش دار 4 متری ارتفاع 15سـانتی متر

L411

پاخور PVC با روکش آلومینیوم سـیلور خش دار 4 متری ارتفاع 10سـانتی متر

L412

اتصال پاخور 15سـانتمتر PVC با روکش آلومینیوم سیلور خش دار

500.000 R

L413

اتصال پاخور 10سـانتمتر PVC با روکش آلومینیوم سیلور خش دار

L414

اتصال دستگیره / مخصوص دستگیره مخفی زمینی

اتصال دستگیره مخفی

L200

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
//
سلام من سعید هستم و از اینکه در حال بازدید از سایت ما هستید بسیار خوشحالیم. چطور می‌تونیم کمکتون کنیم؟