رنگ‌ های متداول برای کابینت‌ نئوکلاسیک چیست؟

کابینت نئوکلاسیک پلی‌اورتان

اگر به دنبال یک آشپزخانه‌ای هستید که شیک و مدرن باشد و در عین حال روحیه سنتی داشته باشد، می‌توانید رنگ کابینت‌های خود را تعیین کرده و از سبک نئوکلاسیک استفاده کنید. سبک نئوکلاسیک ترکیبی از سبک‌های کلاسیک و مدرن است که این روزها بسیاری از طرفداران خود را به دست آورده است زیرا از سبک کلاسیک به صرفه‌تر و شیک‌تر است. در این مقاله، قصد داریم درباره رنگ‌ کابینت‌ نئوکلاسیک صحبت کنیم و تأثیر آنها بر جو روانی محیط را بررسی کنیم.

بهتر است بدانید که کابینت‌ نئوکلاسیک معمولاً از دو متریال چوب یا MDF خام ساخته می‌شوند که با پوشش پلی‌یورتان، پلی‌استر، پولیش و پوشش ممبران PVC پوشانده می‌شوند. به همین دلیل، مقاومت خوبی در برابر رطوبت و حرارت دارند و دارای تنوع بیشتری در طرح و رنگ هستند.

مقایسه کابینت نئوکلاسیک و کلاسیک و بیان تفاوت آنها

کابینت نئوکلاسیک سفید

رنگ سفید به عنوان نجات‌دهنده تزئینات داخلی خانه محسوب می‌شود؛ فضاهای کوچک را بزرگتر، فضاهای تاریک را روشن‌تر و همیشه حس تمیزی، پاکی و سادگی دارد.

همچنین اکثریت آن را دوست دارند و هماهنگی آن با سایر لوازم و تزئینات آسان است. فقط باید قبول کنید که رنگ سفید همانطور که زیباست، به سرعت کثیف می‌شود و کثافت را نشان می‌دهد، بنابراین نگهداری آن کمی دشوار به نظر می‌رسد. در عین حال، به خاطر داشته باشید که بهتر است از پیشخوان‌های تیره و بهتر است از سنگ طبیعی در آشپزخانه‌های سفید استفاده کنید.

کابینت نئوکلاسیک خاکستری

پس از سفید، خاکستری محبوب‌ترین رنگ‌ کابینت‌ نئوکلاسیک است. یک رنگ که معمولاً در سبک مدرن مشاهده می‌شود.

یک رنگ که شیک و ساده است و فضا را مرسوم‌تر می‌کند و به همین ترتیب، ترکیب رنگ خوبی با سفید ایجاد می‌کند؛ به عنوان مثال، وقتی دیوارها سفید هستند و شما قصد ندارید کابینت‌های سفید را انتخاب کنید، رنگ خاکستری یک تکمیل بسیار خوب است که به راحتی با سایر مبلمان و تزئینات خانه هماهنگ می‌شود. شما حتی می‌توانید بیشتر بروید و از ترکیب دو رنگ کابینت استفاده کنید.

کابینت نئوکلاسیک کرم و نسکافه

رنگ‌های گرم و روشن مانند کرم و نسکافه در فضاهای کوچک بسیار خوب عمل می‌کنند، آنها باعث روشنایی و بزرگی می‌شوند و به دلیل گرمای رنگ، یک اتمسفر دلپذیر ایجاد می‌کنند.

کابینت نئوکلاسیک قهوه‌ای

بسیاری از افراد دوست دارند فضاهای طبیعی داشته باشند و چوب یکی از مهم‌ترین عناصر برای سازش با طبیعت است. همانطور که گفتیم، کابینت‌های نئوکلاسیک می‌توانند از چوب یا MDF با ونیر چوب ساخته شوند. بنابراین، رنگ قهوه‌ای یکی از انتخاب‌های پرکاربرد در سبک نئوکلاسیک است. اگر فضایی با دیوارها و کفپوش‌های روشن دارید، می‌توانید از رنگ گرمی مانند قهوه‌ای برای تعادل فضا استفاده کنید. این رنگ فضای شما را دلپذیر و صمیمی می‌کند و می‌تواند مرکز توجه خانه شما باشد.

رنگ‌ کابینت‌ نئوکلاسیک سبز

سبز به طبیعت خود رنگی آرامش‌بخش است، به خصوص اگر در طیف رنگی روشن استفاده شود. تصور کنید یک آشپزخانه سبز داشته باشید که با عناصری مانند چوب ترکیب شده است، چقدر جذاب می‌تواند باشد.

کابینت نئوکلاسیک تیره

معمولاً ما می‌گوییم که کابینت‌های نئوکلاسیک رنگ‌های نرمی دارند و اگر باید یک رنگ مشخص انتخاب شود، باید روشن در طیف رنگ باشد، اما این به این معنی نیست که هرگز نمی‌توانید از رنگ‌هایی مانند سیاه یا آبی تیره و آبی نفتی استفاده کنید. به هر حال، آبی نفتی رنگ مد روز 2020 در این سبک است. امکان تعادل فضا با ایجاد تضاد بین رنگ کابینت و سینک یا پیشخوان وجود دارد یا با انتخاب رنگ‌های متضاد در کابینت‌ها تنوع ایجاد کنید، به عنوان مثال، سیاه و سفید یا سفید و خاکستری و غیره.

کابینت نئوکلاسیک آبی

همانطور که در تصاویر زیر می‌بینید، رنگ‌ کابینت‌ نئوکلاسیک می‌تواند در تم رنگ‌های مختلف آبی پیاده‌سازی شود. به خصوص اگر قصد دارید کابینت نئوکلاسیک را با MDF خام رنگی با پلی‌یورتان پوشش دهید، عملاً محدودیتی در انتخاب رنگ ندارید.

کابینت نئوکلاسیک آبی

کابینت نئوکلاسیک پلی‌اورتان

کابینت‌های نئوکلاسیک اغلب با رنگ‌های پلی‌یورتان رنگ می‌شوند زیرا دارای مزایای زیادی هستند که شامل موارد زیر است:

به عنوان لایه پوشش روی یک ورق MDF

مقاومت خوب در برابر رطوبت و حرارت

کیفیت و چسبندگی بالا

تنوع رنگ‌های زیاد

قابل استفاده به صورت مات و براق

کابینت نئوکلاسیک براق یا پولیش شده یا انزو

یکی از انواع پوشش‌های کابینت نئوکلاسیک، پوشش با رنگ پولیش شده است که باعث ایجاد یک پوشش سفید براق می‌شود. پولیش روی درب و نمای کابینت مانند یک لایه شیشه‌ای با ضخامت چند میلی‌متر قرار می‌گیرد.

البته، کابینت نئوکلاسیک براق به نوع پولیش شده محدود نیست و می‌توان از پلی‌یورتان و پلی‌استر نیز برای براق کردن استفاده کرد.

انتخاب رنگ با کیفیت، انجام کار توسط یک کارشناس، استفاده از دستگاه‌های دقیق، ایجاد محیط کامل برای رنگ‌آمیزی و عایق‌بندی برای نوع پولیش، و انتخاب رنگ مناسب با محیط یا ترکیب رنگ‌ها از مهم‌ترین عواملی هستند که بر نتیجه نهایی تأثیر می‌گذارند. به عنوان مثال، رنگی که کیفیت قابل قبولی نداشته باشد، رنگ کابینت‌ها را کم‌رو می‌کند، یا اگر توسط یک غیر تخصصی انجام شود، ممکن است تا 100% پوشش نداشته باشد، یا اگر محیط آلوده باشد، رنگ بر روی کابینت‌ها پاشیده می‌شود و به نتیجه‌ای مطلوب نمی‌انجامد. بنابراین، انتخاب دقیق هر یک از این گزینه‌ها می‌تواند تأثیر مستقیمی بر زیبایی و تمیزی آشپزخانه ما داشته باشد.

کابینت نئوکلاسیک ممبران

در این کابینت از متریال روکش pvc جهت روکش کردن mdf سی انسی شده استفاده می شود. روکش وکیوم pvc بدلیل هزینه تمام شده ارزان و مقاومت بالاتر در برابر خراش و آسیب دارای طرفداران منحصر به خود است.

آخرین کلمه

در میان کابینت‌های پولیش شده، پلی‌یورتان، پلی‌استر و ممبران، باید بدانید که قیمت این نوع کار به دلیل مراحل بیشتر نوع پولیش و محیط حساس‌تر و مقاومت بهتر، بیشتر است. برای کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید با کابینت ماهر چوب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
//
سلام من سعید هستم و از اینکه در حال بازدید از سایت ما هستید بسیار خوشحالیم. چطور می‌تونیم کمکتون کنیم؟